Video inlägg!!!!

2009-09-01 @ 16:15:32


bleach ending 20 den bästa endingen någonsin för då är
det när alla soul slayers sätter sig lösa episode 235 inatt
 
Houki boshi i mario form den är fett gullig haha bleach ed 3

Inuyasha clip asso den är så jävla rolig det är ett måste se haha dom säger
Baka hela tiden och det betyder ju pucko på japanska hahaha i luv it

half av makoto kawamoto det är en gammal japansk låt den är fett bra
haha och det är rurouni kanshin op 2 (samurai X)

Jasmin med lyrics och videon är ifrån tsubasa chronicle i chibi (mini) form bra ferie men lite tråkig och juste den där tjejen med den råsa klänningen hon heter sakura (körsbärsblomma) och det är hon son sjunger och juste på slutet då får man se lite utav episoden när dem är chibisar

och här kommer dems op i dems movie väldigt bra sakura sjunger haha och med lyrics


Full metal alchemist op 3 och på 0:42 så är det en så jävla snygg bild på Ed haha så bra lite udda låt


och nu kommer op 2 så himla bra eller snarare rolig haha tkr jag haha ochså lite udda hehe

och nu kommer soul eater op 1 fett bra och ni märker på op att den här
serien är konstig men rolig haha mkt action

op 2 bra tkr jag haha typ samma som 1:an haha

Yay äteligen den sista videon haha det här är det roligaste ifrån Samurai X
fast den är ju solig hela tiden hahaha aja men WTF stuff hörde inte till det
jag ville lägga upp haha aja sees ikväll för då bloggar jag om vad jag har gjort seea

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback