MI-CHAN

2010-04-07 @ 08:56:23

tjooooo om ungefär en halv timme så ska jag dra till mich och ska ringe henne snart för att kolla om hon e vaken xD haha aja men i lördas var jag med alice och hon såv över här till söndagen och då såg vi på skit mkt hana kimi omg jag satt där som en zombie och tänkte jag har redan sett det här men WTF alice vill ju se det haha och alice ba jaaaaa en till episode xD gahahaha var jävligt trött då haha sen så var det ju ingen ridning i måndags så då hade jag kul med att titta på reborn haha och nya episoder kommer ut varge lördag ju så det är bara att venta xD och så kommer en dubbelepisode av naruto på torsdag xD haha aja men i söndags kväll så hittade jag 5 nya serier haha titta på 3 st men det var bara 1 som var bra så då såg jag klart den i måndags hehe och igår så gjorde jag inte så mkt jag ville se en mecha serie så jag sökte runt lite och hitta gundam seed xD haha det är iaf den enda gundam som ser normal ut haha xD hehe men jag fattar 0 hehe man fattar ju personerna och allt men inte vrf dem krigar xD men världens coolaste vapen som blastar bort allt i sin vär jag sitter ba under fighterna och ba OMG SÅ COOLT xD hehe aja ska fixa mig lite nu så sees senare ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: L I N N E A

Hej!



Har du lite tid över? ..Då tycker jag att du ska ställa en fråga i min frågestund:

http://littlemslinnea.blogg.se/2010/april/questiontime.html



Ha en fin dag! ♥

2010-04-07 @ 20:54:55
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback