NOOOO gundam seed nooo

2010-04-13 @ 23:24:02

hej hej det var 6 dagar sen jag blogga haha men asso jag bara älskar gundam seed och gundam seed destiny så mkt asso såg exakt klart den haha har sett på den i 1 vecka och två dar haha bara 101 episoder sammanlagt hehe inte så mkt skulle sett klart den i lördags men jag gjorde ju läxor och så och var med kompisar haha så det tog lite längre men asso den är så jävla bra det är värsta romansen men ändå fighting military mecha(stora framtids robotar xD som kanska set ut som transformers) asso det är skit mkt fighter och så typ hela tiden men asso värsta käsleks saken ju asso det är ju liksom år typ 3070 typ haha älskar det haha och serien handlar ju om the worlwar 3 och 4 och sorliga saker händer och blah blah blah men den är intressant och skitbra välldigt värdig att se men ska såva nu och sen ska jag ta att se på lite ovas av gundam seed och destiny imrn så ha en bra natt och såv gott ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback