NY DESIGN!!

2010-04-21 @ 18:34:42

haha hoppas ni gillar den xD jag har skrivigt på både kanji/hiragana/katakana, vanlig och svenska xD så att man kan både utala och förstå vad texten sägen xD haha aja jag gillar designen RESPEKTERA xD haha men jag har inte bloggat så mkt på sistone haha xD (fan vad jag garvar då xD haha) men på sistone så har jag blivigt kär i en till serie den heter K-ON haha season 2 håller på att komma ut så jag får vänta lite men man får väll ha lite tålamod xD men ska jobba på min so som jag inte har gjort idag hehe xD man har ju reflektions dag xD men ska jobba med den och sen ska jag titta på lite nyan koi den är så jäcla bra den handlar om katter xD haha aja sees ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback