feta trött =D

2010-02-23 @ 21:53:33

hello mello xD idag så var det en vanlig t¨åkig tisdag med matte, franska, engelska, so och no haha fett tråkigt haha jupp och man har ju kommigt fett långt på shippuden lite LÄSKIGT!!!! nör typ Garra dog :S haha men han kom till liv igen ju haha feta bra haha jag blev ju skit glad ju ^^ och typ jag bara jag vet haha mitttnamn kan man ju söka vad det betyder haha och så här blev det: Amanda=älskvärd(lever värteligen inte upp till mittnamn)=Amiable=親友=aisonoii (på japanska) jag bara haha fett kuligt ^^ haha och så men jag var fett trött haha höll på att somna på mich ibland ^^ haha det var fett skojjigt haha men ska inte skriva för mkt så tjo då och haha såg på inuyasha episode 21 den var skit bra haha värkar som om inuyasha tänker döda kagome :S haha sick värsta och haha min top 20 anime lista HT 09-VT 10 är klar ska bara få den lite roligare haha jag jobbar fullt på den varge dag men den blir endå inte klar haha den kanske blir klar till helgen ^^ så sees så länge ^^
anime bild haha:

haha det ska föreställa mig och mich haha jag är den svarthårige SASUKE-KUN
och mich är den blonde NARUTO-KUN ^^ haha så roligt att vara kompisar haha xD
på bilden: haha jag: wtf gör du mich.     mich: haha halvkramas lita bara ^^.
hahaha fett skojj hehe aja sees imrn ^^

PS: haha det här är den sötaste bilden på sasuke och naruto som tagits ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback