franska :O

2010-02-24 @ 23:05:50

hell noo skrek jag imorse haha för att jag inte hade gjort franska läxan xD haha så jag träna snabbt och sen i skolan så haha klarade jag det sådär haha tror jag kommer få 4/20 haha vanligtvis så har jag alltid 20 haha fett bra jag är ^^ aja haha på bilden så måla vi och så haha faila som vanligt ^^ aja men på svenskan så försöker jag på texten i bleach lite svårt är det haha xD aja vi åt lunch haha blllääääöö sen var det slöjd och då gjorde jag änteligen klart min sked xD sen var det den dåliga id lektionen ^^ och då var vi inne och skrev och gav varandra masage haha höll på att somna under lektionen det var för tråkigt ju haha aja man vandrar ju hemmåt och sen så tittar man ju på manga och så träna på läxan haha sen händer det ju inte så mkt mer ^^ och nu video :P



haha helt sjukt

hey apple WHAT nife xD (stavning?)

sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback