franska revolutionen???

2010-02-04 @ 21:45:12

hejj hejj igen haha idag så var det som alla andra dagar i veckan haha det var så himmla tråkit men man startar ju dagen iaf med att titta på OKHC yay haha och sen gick man till skolan och faila med att stoppa ned hallva armen i snön hahaha (jag trilla nästan i en meters snö haha (måste gå över den för att komma till skolan )) jupp och sen mötte man ju mich och så gick man till sv och då läste jag bleach hela lektionen haha skojj skojj skojj jupp och så var det typ so effter det haha omprov och jag kunde inget haha fan vad epic fail haha sen på lunchen så stack linn hem och mich komm senare så då stod mich och jag där och venta på linn och vi blev litte hängige eller snarare mkt haha aja sen hade vi id och jag var inte med men det såg så jävla roligt ut haha och sen så krama mich ante t och jag bara steki och skrek inombords MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEE!!!!!!
haha och effter det så hände det inte så mkt haha bara några redovisningar på no och sen gick man hem till mig med mich effter vi var på bibblan ju haha aja vi åt och snacka medans vi lyssna till the gazette som äger
jupp sen gick mich effter ett tag och jag gick upp och titta på OKHC och naruto och sen träna på franskan som jag inte kan haha aja sees imrn ^^

haha titta på den dåliga gammla bilden jag tog i 6:an haha när jag var hos jacqi ^^miss you sry att jag inte kunde idag men aja jane!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback