haj är en fisk ;D

2010-02-01 @ 21:31:30

hejjsan hoppsan idag så tittade man på fyra episoder utav naruto ju på morgonen yay och sen så komm den långa vandringen till skolan haha aja sen så var det typ klassinfo och då snacka vi om veckan ju haha vi börjagr 9:30-14:30 ju varge morgon ^^ haha aja sen så var det so och solklart så tittade vi på en napoleon film och då satt jag och ritade kakashi i min loggbok hehe aja sen så var det lunch och då gick mich och jag och åt med clara och snacka om manga och naruto haha sen så sprang vi runnt och lysna på lite anime låtar haha sen hade vi matte och då komm jag bara typ 7 tal fram haha sedan så gick vi till marmorsalen haha och där så pratade vi med en präst >< haha vi fick göra något kul t.ex sparka på markus haha han bara låg där haha och juste Törnis var hittler så alla hoppa på han och axel släpa till benne haha det såg så roligt ut ^^ aja sen så vandra alla hem och jag och mich begav oss till biblan och hon låna lite böcker medans jag lämna ^^ haha sen så kom jag hem och slöa och åt ett tag sen så åkte man ju till stallet och så fick man rida smokey >< haha det var länge sedan haha aja och så hade vi nån sjuk övning och sen åkte man hem igen och snacka lite med jacqi ^^ haha och titta på naruto och gjorde eng läxan haha aja nu kommer planering ^^

T:video, manga, skola
O:friends, manga, skola
T:bild, manga, skola
F:nånting roligt haha, manga, skola
L:nya top 10 lista i anime, manga
S: 2 inuyasha episoder, manga

JANE

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback