hoppar framför ett tåg och skriker: SPLAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!

2010-02-10 @ 22:29:13

tjo igår så skrev jag ju inget haha som man märkte men det var en vanlig tisdag med ett matte prov en mobil som inte funka glömde franska böckerna och kom nästan försent på morgonen aja idag var det studie dag och så vi var på badhuset då asso mich linn och jag ;D jupp vi åt på burger king och både linn och mich spille glass på sig det såg fett roligt ut för båda märkte inget jupp och sen åkte jug biss med linn ARIGATO och haha hon har min platt tong heh ANDVÄND DEN INTE!! om du gör det så bränn inte upp ditt hus :S aja jag ligger här orkar att inte göra so läxan och lyssnar på min favo låt distress and coma haha aja det blev ett kort inlägg haha men nu naruto

bild från natsume yuujincho alla måste se den bara äger ju :P

tror faktist att jag inte skrev ngt ''haha'' fett bra ju aja sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback