JIM ME LUV SO MUCH

2010-02-23 @ 07:28:53

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha jag har nu suttit här i en kvart och skrivigt om en jätta intresant sak hahaha och så faila jag och radera skiteh hahaha jupp men en sak kan jag berätta hahaha
konversation effter maten:
jag: haha jag är sasuke
linn: nej du är inte sasuke
jag: joo det är jag
linn: men wtf nej det är du inte
jag: men du är ju sakura
linn: NEJJJJJ jag är inta sakura
jag: haha men mich är ju naruto
linn: nej det är hon inte
jag: haha jag är gay i orochimaru och michelle är gay i kakashi xD
mich: HAHAHAHA XD I LUUUUUUUV MY KAKASHI-SAMA!!!!!!!!


och det pratade vi om haha vi skämtar om att vi är sasuke, naruto och sakura ifrån serien naruto iaf mich och jag hahaha

jupp och på ridningen haha då red jag jim yay haha det 

gick skit bra haha på cadrillen så gick det sådär haha vi kom lite effter bara jupp och så på slutet så blev typ jim galen och stegla och så galoppera han och jag bara hahaha du kan fan inte få av mig på de sätter xD hahaha jupp det var det som hände hehe och juste haha i naruto shippuden som jag är i nu så haha händet det skit mkt roliga saker som man sitter och storgarvar åt hahaha fett kul och jag bärgade på två serier till haha ena heter kemeko deluxe den handlar om en het tjej som är i en liten fettjej robot haha och ska gifta sig med en konstig kille xD hehe cp va och den andra heter hanasakeru seishounen haha det handlar om en tjej som ska välga imällan tre killar vem hon ska gifta sig med men hon vet inte villka dem här killarna är så det blir lite svårt haha och det var det men nu är det tax för skolan efftersom jag skrev det här idag ^^

JANE

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback