sumane

2010-02-08 @ 22:04:01

hehe srry är ju överskriften men det händer ju inte så mkt på helgen haha jag låg typ hemma titta på en ny serie haha som äger det handlar om typ fyra killar som ska fixa en the grudge tjej till en dam och dem är så jävla rädda för henne så dem typ skiter på sig haha det är så jävla kuligt asso haha aja sen så tittade jag inte på så mkt naruto haha så mich har kommigt ungefär nästan en halv season före mig men hoppas att jag hinner ikapp sabbt ^^ jupp och igår då haha jag var ute med alice och vi hade super skojj haha aa sen så typ sket jag i inuyasha haha och gjorde inte min top 10 lista har bestämt att jag tänker göra vissa delade platser som är tex om du gillar den här så ska du se den här för den är nästal lika bra och nästan samma handling haha aja i skolan då då hände det inte så mkt haha vi skulle städa och nadia och jag skulle städa skåp 495-519 men dem fanns inte hahaha det var så roligt så vi sket i det haha fett kul aja sen så var det so och då flummade linn och jag runt och sa att vår förra kung hette gustav HIV adolf hahahahahahahahaha det var roligast sen så satt vi med ida och dem andra och åt det var fett kul haha aja sen typ effter vi åt så hade vi no och matte och då bytte vi platser och då sitter jag längst fram haha med dorsa och rask >< fett kul ju och så kom jag bara ett tal fram >< haha aja sen hände det inte så mkt effter vi gick till ica och köpte chocko vi åt halva jag gick hem och råka bränna den igen och sen var det stallet jag hoppa smokey haha äger ju red alltid först ju hah im the leeder haha aja sen kom jag hem och såg på naruto drack tre koppar te och åt nudlar och nu skriver jag aja det är studie dag på onsdag så man får vell ha lite kul aja sees

planering:
T: video , manga, skola
O: bild, manga, skola
T: top 10, manga, skola
F: rekomendation, manga, skola
L:maby some friend, MANGA!!!!!!!!!
S: inuyasha 3 episoder, MANGAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Lista:

1.cassis

2.chisuru (stavning?)

3.distress and coma

4.miseinen

5.reila

6.Leech

7.doro darake no seishun

8.filth in the beauty, silly god disco

9.go to hell, the invisible wall, rich excrement

10.nausea and shudder, nakigahara, discharge

, taion

2010-02-08 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback