trött ^^

2010-02-25 @ 23:11:19

ojasuminasai vill jag bara säjja haha det betyder typ god natt haha jag är så jävla trött eller inte haha snarare att jag har tråkigt haha jupp men jag skrev lite och planera mitt bokprat idag yay och på engelskan så körde vi memory igen ^^ haha på so:n så kommer man solklart inte ihåg vad vi gjorde xD men på idrotten så hade vi promenad haha alla mula alla haha såg fett kul ut haha aja men på non så hade vi nått lut test haha det var tråkigt xD aja men det hände inte så mkt utom att viktor anime älskaren adda mig på msn haha så vi satt typ och snacka i en timme haha fett skojj haha aja tänker s¨va extra tidigt för skojjs skull ^^ så sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback