26 st ^^

2010-01-24 @ 23:32:29

hello idag så har det inte hänt så mkt haha har hittat 3 nya serier haha en gilla jag super mkt och är på episode 5 haha jupp och dem andra har jag tittat in på ena var helt cpad och den andra var okej haha aja jag skrev ju inget igår men det hände inte så mkt då heller haha jag bara han runt 26 episoder haha på katekyoshi hitman reborn ^^ omg den seriern är så jävla bra och den stannar ju fan nästa lördag :'C höhöhö allvarligt tsuna börgar bli jävligt stark nu haha han kommer bli en super bra maffia boss haha aja men idag så såg jag iaf inte på inuyasha tänker se den imrn ^^ och så städa jag och gjorde jag läxorna och det dåliga var idag att jag inte träna men jag ska få min mage iform inför ridningen ^^ så ska göra lite situpps så att jag inte får håll imrn haha och då kan man ju inte sitta ner på en liten häst haha och juste jag vill fan ta att köpa prestes kläder :'C haha undrar var man köper sånna haha dem kommer ju liksom ifrån japan heh aja får leta runt lite haha aja och så har det inte hänt nå mkt mer idag och nu är det dax att kika runt på andras bloggar sees ^^

jane!! (länge sen jag skrev det :S)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback