älskar dem :'(

2010-01-21 @ 22:41:32

helluuuuu! idag så vakna jag extra tidigt haha jag kunde såva inatt iaf haha jag var helt hoppig idag för att jag såg en jätte spånnande episode på pmk ^^ ;9 heh aja skolan börgade med eng och sv och på svenskan så skulle vi läsa och då satt jag, mich, nadia, victor och rask i ett rum haha rask läste sin bok högt och mich hade på sin musik haha så man hörde haha och så nös hon hahaha jag börga garva haha så jävla kul hahaha aja sen var det so heh jag gjorde inte läxan *^^ hehe men sen så såg vi på marie anteonette haha har den hemma (mammas film ^^) sen var det lunch det var potatisbullar haha vi åt sen gick vi hem till mig och var här och rita och titta på videos ifrån youtube för att idrotten var inställd sen gick vi till skolan igen hah och då hade vi no och vissa hade föredrag ^^ haha aja sen så gick jag och mich hem till mig och åt och snacka ^^ och sen gick hon och hämta sin bror och så gick jag upp och titta klart på pmk :'C jag blev jävligt ledsen när den sluta gillade den väldigt mkt ^^
aja sen så har jag sett as mkt på kateikyoushi hitman reborn så jävla bra haha det är den enda serien jag tittar på nu och på lördag stopps den på 168 och är bara på 27 ensålänge ^^ och så har jag gjort mina läxor nu också yatta ^^ aja nu kommer min bild ifrån bild lektionen ^^

haha det står yami yume som betyder mörk dröm ^^ och så är det en ödla på också ^^

men sees just nu syns imrn ^^

PS: älskar mina serier ^^ :'C

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback