bilder ^^

2010-01-12 @ 23:42:42

hello jag vakna och såg på lite yu gi oh GX ^^ haha och så gick man till skolan yay och så hade man några tråkiga lejtioner och så sen på lunchen så gick vi till ica och drack te medans jag köpte chock ^^ haha
aja sen så typ rulla dan på och jag gick hem och slappa gjorde franskan haha tog bilder det jag har ritat och så och juste vi har fått nya datorer yay änteligen haha dem förra sög >< haha aja men jag titta på massa yu gi oh GX men det cpiga var att 4kids tv har inte översättigt season 4 till eng så jag måste se på den i japanska noooooooooooo haha och nu heter jaden typ judai ist haha omg höll på att skratta på mig haha aja och på den japanska så säger dom typ helt olika saker en den engelska haha aja men nog prat om det hej så länge och nu kommer några bilder ^^


ritade i fredags ^^ är inte så bra på att rita killar heh men aja
dem nya datorerna ^^

ritade lite personer i chibi form från min serie det här är ario hon är en hund/gud/demon tjej ps:på mitt franska papper heh

haha det där är jag heh amanda och prickarna i mitt face hehe det är födelsemärkeen heh dem syns inte när jag har smink på mig ^^ in the realety

och det här är anora yay hah min älskade person ^^hah hon är en ödle/gud/demon tjej

pch här är angi the hime-sama (prinsessa ><) jupp haha den här serien är lite saker tagna ifrån inuyasha det var bara för att det är en super bra serie haha fart aja syns imorgon sees^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback