bored -.-

2010-01-25 @ 23:09:45

helly!! heh idag så vakna jag ju 6:40 och såg på någre episoder haha sen så fixa jag mig och gick till skolan och sen så lämna jag läxan till britt vi hade klass info på morgonen jag var helt psykad så jag satt bara där och dagdrömde as always ^^ haha aja sen var det so och så fattar man typ ingen ting nu igen haha nånting om napoleon heh aja sen så hade vi lunch typ fisk haha jag är alergisk heh aja sen var det no och matte och då redovisade jag inte men min redovisnings sak är klar så yay haha och på matten så räkna jag 2 tal heh och sen så gick jag hem och då åt jag och fixa mig inför stallet och gjorde läxor yay haha sen så åkte vi men haha otur var så hade två lastbilar krockat kl ett idag så det var stop hela vägen så vi sket i det och juste vi hade bara åkigt 3 min ifrån jakobsberg och det hade tagit en timme hahaha aja men så fick jag ju en och en halv timme till anime haha istället för ridning >< aja sen så har jag bara slöat heh aja men sees

planering:
T:v-bild, manga, skola
O:video, manga, skola
T:låt, manga, skola
F:rekomendation, manga, skola
L:sminkning bild, manga
S:inuyasha, manga

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback