dubbel

2010-01-17 @ 01:51:16

hello effter som att jag skippade att skriva igår så ska jag skriva om båda dagarna ^^
okej igår så vakna jag gick till skolan lämna min bok på bibblan och sen hade vi engelska ^^ jag läste min såndära sport grejj då men ska läsa om den nån dag heh sen hade vi matte haha satt typ och lata mig hela lektionen men endå så gjorde jag en sida haha aja sedan var det sv och då skulle vi skriva om typ nått alien skit haha aja sen var det lunch det var typ nånting som man kunde äta iaf på franskar hade man tråkigt som vanligt och inte lärde sin nått i think >< heh aja sedan gick jag hem och lata mig haha jag titta typ på massa yu gi oh GX och queens blade haha och typ nån annan som heter mabura... bla bla bla heh kommer inte ihåg och idag så har jag ritat lite och tittat på första episoder i bra serier som jag har sett haha och jag har börgat på en till serie haha nu tittar jag på 5 serier samtidigt haha och juste titta på inuyasha idag med haha VILL SE MER men imrn så ska jag se på kvällen klart på yu gi oh GX haha änteligen och nu kommer ett till inlägg om tre saker jag har missat att göra ^^ så här är dagens grejj som jag lova queens blade rekomendation i engelska ^^


Queen's Blade: Rurou No Senshi

Queen's Blade: Rurou no Senshi

Series Information

Title: Queen's Blade: Rurou no Senshi
Type: TV Series, 12 episodes

Year: Apr 2, 2009 to Jun 18, 2009

Genre: Action, Ecchi, Fantasy, Martial Arts, Seinen

Status: Complete

Summary

In 4 years time the competition that will decide who the next Queen shall be will start. The strongest warrior will continue to rule the country according to tradition and expand it. The contestants need only be older than 12 years. They need not be human, intelligent or even of that country. The rules for the tournament are simple: murder is allowed. Any weapon can be chosen. The winner is decided when one of the participants flees or can't move anymore. Such event is broadcasted trough a crystal sphere by the court's magic teacher to all population to see and enjoy. 

jävligt bra serie jag ger den 5/5 ^^ recomenderad för alla som utom dem som inte vill se lite konstiga saker

PS: det är 17års gräns  hehe gissa varför heh

JANE

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback