garderob :S??

2010-01-20 @ 23:40:17

hello inatt så kunde jag inte såva så jag typ såmna två haha XD heh aja sen så vakna jag 6:40 haha såv typ bara 4 timmar och 40 minuter tror jag haha aja sen så fixa man ju sig med en morgondurs och sen var det bara gå till skolan haha jag kom en helv timme innan alla så jag satt där ju typ haha och juste alexandra var också där så vi prata lite sen var det bara att gå till franskan noooooooo!!!!! liksom haha ^^ heh aja sen så typ kom nadia till skolan haha har typ inte sett henne på flera veckor ^^ hon var ju bort rest ^^ sen så hade vi bild ^^ och det gick vell som vanligt jag kalkulerade min teckning och ska färglägga ^^ yatta heh aja sen var det sv och då hade vi nån konstig text grejj haha jag bannga hela tiden för att jag fick alla svåra sakerna haha XD aja sen hade vi korv till lunch haha blääääou ^^ och det åt man ju inte effter typ en tugga så mådde man ju fan illa ;P aja sen så var det slöjd är nästan klar med min gigantiska sked ^^ haha sen så var det typ ..... jag tror att det var id effter yay jag var inte med haha jag satt på benken och snacka med nadia ^^ sen så var dagen slut och jag gick hem gjorde alla jobbiga läxor och platta om håret ;D haha sen så titta jag på anime asso på peacemaker kurogane händer det bara massa sjuka saker haha den senaste episoden var sjukast haha tetsu-kun var i ett brinnande hus med en mördare haha och och sedan effter det så sitter han inne i en garderob och vägrar komma ut hahaha
han typ bitter alla som försöker komma in och sen så ska han tydligen slås för första gången med ett katana ^^ hahaha det vill jag värteligen se allvarligt den nya bleach episoden var asbra as always ^^ aja och jag såg klart queens blade ^^ finaly och som jag trodde endasedan serien började så har jag alltid trott att reina ska bli drottningen och det blev hon ^^yay aja
och juste jag ska byta igen jag tar videon idag och manga bild imrn ^^


det här är okita-san ^^ han är så jävla söt enda sen han drar sitt svärd hahaha asså han brukar vara så innan han börgar slåss men han blir ju världens läskigaste när han slås >< haha (det var han jag prata om förut haha) och jag tror att det är episode 15 men ha en trevlig dag sees ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback