ill again

2010-01-18 @ 23:51:22

hello idag har jag ju varigt sjuk så jag såv ända till 11:30 ^^ yay och sen så tog jag upp datorn medans jag var typ halvdöd heh orkade knapast gå upp ifrån sängen så jag fick selma och sen så titta vi på lite manga och juste har jag berättat det men jag har börgat på en till serie den heter peacemaker kurogane heh det är en samurai serie haha älskar sonna så jävla det finns typ en kille i den serien haha han ser ut som en tjej men han är en kille och han är värsta super kawaii och snäll yay men när han slås (han är typ värsta profs >< heh + superstark och ser jätte femenin ut heh) så blir han till värsta mördar maskinen heh så jävla bra ^^ haha aja nog om det jag har sett klart på yu gi oh season zero ^^ yatta ^^ haha aja sen så har jag ätit lite la in selma igen och så slöat rästen utav dan men jag känner mig fortfarande sjuk så jag stannar hemma imrn ^^ så nu ska jag bara se lite anime i en och en halv timme och sedan drömma mina sweeta samurai mördar drömmar ^^ heh jane ^^

planering:

tisdag: sjuk, manga, låt
onsdag: skola, manga, manga bild ^^
torsdag: skola, manga, video
fredag: skola, manga, resention
lördag: rolig manga video, manga
söndag: rolig/manga/djur bild, manga

JANE//あのら ^^ (anora (gillar det namnet önskar jag hade det ^^))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback