kista C ^^

2010-01-14 @ 23:50:51

hello nu så är det blogg time haha idag så vakna jag och gjorde mig i ordning för skola och så vi hade eng först typ ea haha och sedan sv yay och på svenskan så lekte vi en lek haha man fick ett kort 2-4 var dem dåliga dem skulle man inta prata med 5-10 var okej att prata med j-ess var bäst att prata med och så haha men man fick inte se sitt kort heh man man skulle gissa villken rang man hade fått heh och mitt favo kort är spader ess och jag fick fan det också haha jag blev så jävla glad haha aja sen så hade vi so och så och då gjorde vi läxförhöret noooo
jag vet bara att det inte gick någo bra haha aja sen så var det lunch typ soppa och det super goa varma vita brödet haha och så stod det på tavlan paprika innehåll : diabetes XD hahahaha det var fan asroligt aja sen så hade vi id och det var friidrot igen haha aja men när vi bytte om så gick brand alarmet solklart så var det 7H:s
fel (men det var ju det haha xD) aja så kalle och typ axel hade haft lite kul i omklädningsrummet haha aja
sen var det no och jag gjorde klart min låda haha yay sen så när jag kom hem så hade mamma redan åkt så jag fick vänta 15 min sen åkte jag till kista och köpte det här:

skor - skopunkten 299:- 6cm klack

svarta - gina 149:- lack leggins      gråa- H&M 79:- mjukisleggins sista i kista

3 st tröjjor - cubus 99:- st

linne - gina 99:- även i grå och grön
tjockiss - gina 299:- finns även i grå,råsa,lila

så det var min dag har bara tittat på tre episoder manga idag haha typ rekord på minsta haha och gjort läxorna och så men just nu så ska jag sluta så JANE syns imrn ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback