läxor -.-

2010-01-13 @ 23:07:14

hello my litle friends heh effter som att det bara är 20 episoder kvar av yu gi oh GX så ska jag titta på ganska få episoder om dan för att dröjja ut den heh och bleach episoden var fantastisk som vanligt hah och om idag då
jag vakna gick till skolan och så vi hade franska på morgonen hah jag kunde alla glosorna utom en heh komm inte ihåg vad den hette men annars så kunde jag stava den rätt heh aja sen så hade vi bild det var underbart ^^haha ÄNTELIGEN nått som jag gillar ^^vi gjorde grafitti ^^ jag skrev på hiragana yami yume som betyder dark dream= mörk dröm >< haha yay och den blev fett bra ^^ dåligt att vi bara har bild en gång i veckan och bara i 1 timme och 20 minuter >< heh aja effter de så hade vi sv nooooo >< haha sedan lunch och så slöjd och juste fick låna mich snygga klack skor vill också ha sånna heh jupp och sedan på idrotten så hade vi fritrott inom hus >< haha var helt miffat >< jupp och sen gick jag hemm gjorde bärget av läxor och bara titta på manga ^^
och nu kommer en video ^^
haha så jävla rolig >< haha nu kommer lite bleach shit
ha så kul sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback