no black sky -.-

2010-01-11 @ 23:26:08

hello jupp man vaknade ju och fiksade sig till skolan såg på två episoder och hade sedan tråkigt haha aja linea var inte där så vi hade nån annan fröken heh aja sen så hade vi so och det var jävligt tråkigt så tråkigt att jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde aja sen så gick vi och åt yay haha och vi satt där och snacka typ om spöken haha aja sen var det no och då tittade vi på film hela lektionen ^^ yay nupp det var as tråkigt jupp men sen hade vi matte haha kom inte långt men aja jag gick sedan hem och gjorde läxorna och åkte en liten stund effter till stallet fick GP igen haha men jag hade håll och det var inte kul haha aja men effter jag satt av så var GP helt galen så han nafsa på min hand men ingenting hände haha utom att den var lite röd och så heh aja jag åkte hem och skrev på min anime list och jag är på enså länge serie nr 103 ^^ haha yay och sånt och juste på yu gi oh GX
är det helt cp just nu haha tydligen så är jaden yuki typ the dark lord allvarligt heh aja men det tråkiga med vädrat är att det är så jävla månligt ju så att himmlen är helt vit :'( it makes me sad för the darkness makes me happy faktist enda sedan jag gjorde mitt hår svart så har jag smilat och varigt gladare en nånsin som om all min svarta energi är borts :S noooooooooo it cant beeeeee!!!!!             I NED TO CURSE SOME ONE!!!!!!!!!

JANE


planering
tis:manga bild, manga, skola
ons:video, manga, skola, bleach
tors:låt, manga, skola
fre:v bild, manga, skola
lör:rekomendation för en serie t.ex queins blade, manga
sön:inuyasha 4 episoder, manga

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback