ny design

2010-01-19 @ 21:28:30

hello idag var jag ju sjuk haha aja jag skulle göra massa saker och så men sen så sa jag ba typ jag ska väll bara titta på en episode innan jag börgar och sen så gick det inte att stoppa mig haha aja men kanske ska fixa den igen så ska försöka leta lite haha men först min dag då effter jag typ tittade på anime och så så skulle jag rita lite och det gick inte så bra heh jag bara fuck heh och sen så titta jag klart på maburaho den var super bra ^^ imorgon så är queens blade klar yay haha men jag har ju peacemaker kurogane och kateikyoushi hitman reborn ^^ kvar haha men typ när jag har sett klart dem så undrar jag vad jag ska se sen haha aja men nu så ska nu få en låt och the lyrics till heh och juste mina förra inlägg som försvan kom tillbaks men dem ser lite cpiga ut så heh man får vell lida lite då hehe aja nu kommer peacemaker kurogane's ending låt HEY JIMMY ^^ (faktiskt bra)

sådär ^^ söt buta va (buta=gris) nu kommer hela och texten och öppningen



Lyrics:


MAIKU wo nigirishime HITTO PARE-DO no ON PARE-DO
HEY! JIMMY Kibun wa dou dai?
SUTE-JI orireba Sasuga no GENTLEMAN
HEY! JIMMY Kokoro mo kandai!

Jimichi ga yue ni seikatsu sae mo chimi ni KOTSU KOTSU tsumi agemashou
Jimichi ni yume ga kanaimasu you ni Kyou mo JIMMY ikimashou

You got to fight for your money
How you feeling JIMMY?
You go to fight for your dream
It's all too much
You got to finght for your money
How you feeling JIMMY?
You got to fight for your dream
It's all too much

FUTOPPARA de ikouze Tenka no mawari mono HEY! JIMMY Ookura daijin
Toyakaku josei ni yasashiku Kimai yoku HEY! JIMMY Nippon danji!

Jimichi ni koi mo SUSUMEte ikimashou LOVE LOVE Taisetsu deshou
Haikei Ogenki desu ka? Fukuzawa Yukichi-sama Kyou mo JIMMY ganbarimasu

You got to fight for your money
How you feeling JIMMY?
You go to fight for your dream
It's all too much
You got to finght for your money
How you feeling JIMMY?
You got to fight for your dream
It's all too much

Jimichi ga yue ni seikatsu sae mo chimi ni KOTSU KOTSU tsumi agemashou
Jimichi ni yume ga kanaimasu you ni Kyou mo JIMMY ikimashou

You got to fight for your money
How you feeling JIMMY?
You go to fight for your dream
It's all too much
You got to finght for your money
How you feeling JIMMY?
You got to fight for your dream
It's all too much

You got to fight for your money
How you feeling JIMMY?
You go to fight for your dream
It's all too much
You got to finght for your money
How you feeling JIMMY?
You got to fight for your dream
It's all too much

You got to fight for your money

You got to fight for your money

You got to fight for your money
How you feeling JIMMY?
You got to fight for your dream
It's all too much

haha jag bara älskar den och nu opening ^^


haha här är the opening ^^ yay men personen på 0:38 det är den där jätte läskiga söta personen som jag prata om förut haha visst ser han ut som en tjej haha atta som gillar att titta på samurai serier eller samurai filmer måste se denhär serien haha den är bara runt 25 episoder det är faktist en ganska kort serie ^^

men nu måste jag sluta sees ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback