onegai satsu ware nai!!!!!!!!!!

2010-01-07 @ 22:57:02

(överskrift snälla döda mig inte) sumimasen för att jag inte har skrivigt på den senaste tidem men typ på dagen effter ny år så såg jag klart på yu gi oh! duel monsters :'( saknar serien så mkt så jag sket i att skriva heh
dagen effter så började jag med yu gi oh! GX ^^ inte lika bra men det har typ gått 5 år och så och så finns det en skola på en ö som heter dules akademi ^^ haha och 3 dorms (ställe man bor på) slyfer röd (för slyfer the sky dragon ett gud kort ^^ näst starkas gud men man är typ sämst om man bor där svaghet stooooooooooooooooooooor!!!!!!) rah gul (för the winged (stavning?) dragon of rah starkaste gud kortet och starkaste guden av alla haha typ ingen svaghet utom en men det blir en jobbig förklaring ^^mellan bra spelare bor där) obilisk blå ( är för obilisk the tormenter den svagaste guden men är jävligt cool och där bor alla dem bra spelarna ^^ och tjejjerna ^^) okej haha men jag är på typ bara episode 104 ^^ och det är vell rätt så okej men now we keep going ^^ sååååååååååå jag har inte gjort så mkt då och juste förra tisdan så var jag mich ^^ så jupp allt är ok nu ^^ med linn också haha aja och i onsdags så fixa jag håret SVART ^^ haha änteligen ^^ jupp och då var jag sedan med alice på kvällen ^^ och juste min ridning ^^ i måndags så red jag GP och han var galen ^^haha och i dag på omridningen.....                         JAG VILL INTE PRATA OM DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......
                    srry för mitt utbrott men det var hemskt ^^ heh aja idag var jag också ute och gick och tog några bilder ^^ yay haha aja men min historia om caribien ska ni få veta nån gång men inte nu så JANE och vi syns imorgon

FREDAG: mich i hope, skola och manga, bild toooooo
LÖRDAG: jag vet inte och MANGA med en video
SÖNDAG: inuyasha 3 episoder ^^ och .......                     jag har ingen aning >< SEES

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback