snörvel >

2010-01-17 @ 23:59:53

hello hello det värkar som om jag e sjuk haha hostar somn ukitake (utom blodet solklart) haha och jag nyser och snorar + känner mig lite snurrig och ont i halsen haha ååååååååååååå nej -.- nu fick jag huvudvärk också heh
har nog tittat på lite för mkt anime idag haha juste jag så om avatar igår ju haha lika bra som alltid heh och typ tre filmer till som jag fick hem för länge sedan haha jäla rysare och jag såg änteligen klart på gx haha ända sedan jag börga på gx så länktade jag till episode 180 vet ni varför DÄRFÖR yugi skule duelera mot jaden hah men man fick inte se slutet på duellen -.- how boring heh men jag trår att yugi van han är ju iaf the king of games haha aja men annars så har jag bara sett på reaborn hela dagen ^^ haha älskar bara när kan springer runt där och förlöjlar sig haha så jävla roligt jag kan ge en rekomendation för den nu haha har endå inget att skriva om just nu ps: satt bara och freeka out när jag fick se yugi igen haha har inte sett honom på runt 180 episoder det är facktist funt 3 veckor det haha + skoltid heh det betyder att jag först titta när det var låv varge dag 18 epispoder och när det var skola 10 heh varge episode är 25 min ^^ alltså effter du har tittat i 5 timmar så har man tittat på 11 episoder i think ^^

rekomendation:

Kateikyoushi Hitman Reborn! Episodes

Kateikyoushi Hitman Reborn!

Series Information

Title: Kateikyoushi Hitman Reborn!

Type: TV Series

Year: Oct 7, 2006 to ?

Genre: Action, Comedy, Shounen, Supernatural

Status: Ongoing

Summary

Tsuna is a hapless youth with low test scores and lower self esteem. His mother hires a tutor to help Tsuna out, but it comes as a surprise to the both of them when the tutor is a baby named Reborn, claiming to be from the Mafia. Reborn informs Tsuna that he's the next heir to the Vongola family mafia family and tries to help Tsuna reach the goal. Reborn possesses the Dying Will bullet, which kills a person and brings them back to life to fulfill the last regret they had, and even works to get Tsuna some henchmen to make him a true mafia boss-in-training.

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback