trött

2010-01-26 @ 23:03:35

hello idag så vakna jag tidigt och börgade dagen med att gå till skolan heh vi hade matte på morgonen heh gjorde alla uppgifter som man skulle göra och sen var det franska som man typ somna utav heh och sen så göspa man hela tiden när man hade engelska och effter det så hade vi lunch heh och då åt vi och sedan gick vi till ica och linn köpte lite grejjor heh och sen hade vi so och då var vi vid datasal 1 och skrev om napoleon heh aja sen så hade vi no och då hade vi redovisning och jag tyckte att det gick piss som vanligt heh aja sen så gick jag hem och gjorde läxorna i två timmar och effter det så typ somnade jag med ögonen öppna heh lite ovanligt då men heh aja svårt att förklara hehe sen så titta jag på skit mkt anime och juste ser klart på natsume yuujinchou så jävla bra serie haha aja och nu kommer.......

tada tårtan från hannas party heh ^^

sees oc nu måste jag göra te ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback