yay anime

2010-01-10 @ 00:47:35

hallo jag såv ju hos mich fun fun jag vakna typ 9 och knuffa på michelle men hon vakna inte så jag somna igen haha så vi vakna typ vid 12 eller nått hehe sen så åt vi och fick stjus hem till mig och såg på im an legend >< heh lite canser zombies haha aja sen gå gick mich hem och jag tittade på 10 episoder av yu gi oh GX ^^ och sen så såg jag en ova av en jätte konstig harem ecchi romans haha aja sen så typ började jag se på kore ga watashi no goshujin-sama hahaha äger också en harem ecchi romans ^^ älskar sånna om dem inte blit tråkiga men dem bästa ecchi harem romanserna är to love-ru, dearS, shuffle m.m haha dem äger allvarligt alla handlar om aliens som gillar alltid en kille typ hahaha och killen blir ba paff och ba aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!
this is freeeeeeking me out >< haha aja men sen så har jag inte gjort så mkt idag haha men nu så är quins blade season 2 klar så effter yu gi oh GX är klar och tittad på så blir det min stora action ecchi serie igen älskar när kvinnor slås liksom i rustning och mördar varandra med det blir lite överdrivet ibland med leina hehe aja haha men ska fortsätta nu haha ^^ sees och berättar vad den handlar om imrn ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback