denna vecka och bilder från i sommras

2010-07-21 @ 23:27:33

i lördags så köpte jag mer grejjer jag köpte ett par brillor och två sweets ^^ har ingen bild tyvärr för att jag har packat ned dem. i förrigår så fylle jag år nu e jag då 14 ^^ jag fick många manga saker och andra prylar xD. vi åkte till fjärilsmuseet ^^ dem har karpar så jag  stod typ i nån timme och klappa alla haha skit kul. sen åkte vi hem och fika och jag fick mina saker då och vi åt paj :L. och jag har ju vikt 3d origami (en slaks chinesisk origami) gjorde en svan och ska göra en påfågel när jag kommer hem ^^. sen så har jag hittat massor av nya gazete låtar som jag ska lyssna på och jag har fört ner runt 300 bilder av gazette på min mobbe xD ska droga ijhäl mig under resan. juste det blir tunisien imrn. vi¨åker 9 och det tar 4 timmar dit så vi kommer dit under dan. så det blir inge blogg under en vecka. :'( saknar clara kommer inte träffa henne på länge för att hon ska till landet efter jag kommer hem och jag missar naruto DET E SKIT SPÄNNANDE JUUUUUUU!!!!!!!!! jaja får se det sen ^^.
här e mina grejjor jag fick orkade inte ta en bättre bild xD

bild på koi karpar men det var ju inte direkt alla xD

ovanlig karp sort som jag vill ha ^^

en vecka innan mich åkte så var vi på picknick ^^

ett inköp några dagar innan picknick med mich

innan var vi på birka vå åkte dit med motorbåten

en vecka innan var jag och klara och hade picknik ^^ skit skojj var det vi var där till 7 ^^ skulle såva över hos henne men hon skulle till landet nästa dag och det var ju midsommar dagen efter

xD vi skrev på varran

nya klackisar 10 cm ^^
hej då syns om en vecka
om inte planet krachar (peppar peppar ta i trä)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback