fredag till lördag

2010-07-11 @ 21:06:53

^^ i fredags så såv jag hor klara för första gången ^^ vi mottes i jakan 14:00 och shopa lite sedan vid middags tid så åkte vi hem till mig och åt och packa sen så cyckla vi till henne ^^ så fixa vi lite i källaren för att det var där vi skulle såva. så vi spelade spel och titta på en skit kånstig brittisk film där dem skrek NI hela tiden xD haha och spela mera och titta på yamato nadeshiko shichi henge och sen när vi skulle såva så stängde vi dörrarna och hade en lampa på för att annars så såg det så jävla läskigt ut där nere och lampan BLONKA skit mkt haha sen så såg det ut som att ngn glodde på mig ifrån ett hörn och det knaka i trappen också haha det lät som om gick upp och ned hela natten O.O läskigt hus men jaja det var kul iaf dagen efter så vakna vi 8:30 och klädde på oss och åt frukost medans vi spela på ps3:n skit kul vi sprang runt och mörda kaniner, vakter, pepparkakor och vargar skit kul var det ^^ det var ngt sago spel sen så såg vi på en episode ifrån hana kimi och sen var jag tvngen att dra för att dem skulle till japanska spat i hasseludden jag har vart där det är skit fint där ^^ luv it.

jaja och nu kommer en cool violin rock låt som heter canon den hörde jag ifrån primo passo och älskade den xD det har blivigt en dråg värsta. och juste har sett klart på saiunkoku monogatari och blev skit ledsen för att det var en skit bra serie som hamna på min top lista plats 7 ^^.



hej då ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback