slummer med mobil

2010-07-15 @ 01:35:52

hello snart ska jag såva då ^^ och ville bara beratta några saker
idag var jag med clara IGEN!!!!!!! ^^ vi har så kul ju haha vi gick rund i jakan och hon handla två tröjjor och två coola schalar (stavning?) xD och sen gick vi till tastys och fika äppelpaj och en exotic fanta :L haha vi åkte sedan hem till henne och glode på lite manga videos och jag tjata om att vi skulle se på j-rock/visual kei videos och hon ba SPELA!!!!!! haha xD sen så skulle jag tydligen spela en utav dem svåradte spelen haha och hon hade inte klarat den första leveln men jag klara den och jag som suger att spela spel xD är ju så klumpig trycker ju på alla knappar samtidigt xD men jaja sen så när jag kom hem så tittar jag förfullt på gazette live vidz och älskar det haha och det var idag
den 19:ånde så fuller jag år ^^ 14 blir man ju YATTA men nooo endå -.- orka bli äldre 13 är ju en bra ålder ^^ men skit it  sen så den 22:andra så ska vi till tunisien i en vecka och jag ba men värma NOOOOOOO!!!!!!!
jag får ju typ frispel när det e 10 grader ute xD haha ME LUV THE LATE AUTUMN haha men men inte gnälla skall man göra xD kom nyss på att vi kommer troligen FÖRMODLIGEN flyga över mich och mattis ^^ yay kommer vinka till dem ifrån flyget utan att de vet ngt xD haha ^^ jaja nu kommer en söt höst bild
typisk mig bild haha hade den hårfärgen förut xD för et år sen
hej då ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback