Clara! <33333

2010-06-24 @ 23:54:19

hallo idag så har det hänt mkt kl 14:00 så åkte jag och clara till badet och hade det skit skönt vi åt, spela spel, bada, komentera hur personer stirrade på oss när vi typ spela ski hög jrock haha och så typ vid sju så åkte vi hem till hennes pappa och vi ba jag kan såva hos dig och hon ba jaaaa det kan du och så ringde det men det gick inte för att hon skulle till landet då :'( vi som ville stanna uppe sent och spela spel och läsa yaoi haha hon har alla gadvitations manga böcker och jag ba MUST READ!!!!!!! hahaha fattar 0 på serien asso men jaja haha juste i lördags så hade ju alice fest och vi alla hade jätte skojj ^^ och dagen innan så schopa jag på cubus och massa andra butiker orkar inte rabla men men haha jag var i kista och gjorde lite saker också och om nån vill veta så har jag sett klart på 3 serier ^^ claymore, FMA brotherhood, moribito: gardian of the seacret spirit, juuni kokuki (twelve kingdoms), och så ser jag på k-on season 2 haha det ska bli 25 episoder tror jag ^^ haha happy men jaja ska försöka se på gravitation -.- och har inte sett på naruto och bleach en MÅSTE SEEEEE!!!!!! jaja ska såva nu ^^ sees ska upp tidigt för kussen ska hit från lule eller nått xD jaja sees LUV U ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback