FMA Brotherhood

2010-06-13 @ 00:27:41

mochi mochi nu siter jag här och lyssnar på mina nya låtar shadow VI II I och calm envy från gazettE
skit bra är dem ^^ haha igår så var det skolavslutning haha gick 9:30 och kom hem 11:00 tror jag haha man lyssna på skolkören och krama lite vänner och det var typ det man gjorde xD haha sen så gick jag ut senare på dagen och jogga i lite halv fuktigt väder medans jag lyssna på massa låtar i typ en timme xD på kvällen så bestämde jag mig för att titta på FMAB haha har väntat på att den ska sluta i mer en ett halv år xO  haha den slutar om typ 2 veckor haha det har bara kommigt ut 60 episoder och det ska bara bli 63 haha dem kommer ut på söndagar ^^ yay är på ep 15 för att jag har slöat hela dan skulle va på 20 ijäntligen ^^ jaja och jag tror att jag håller på att bli mkt bättre ifrån den här jävla sommar förkylningen xD men sees och nu kommer mina låtar ^^

calm envy - the gazettE     en väldigt lugn låt

shadow VI II I - the gazettE     lite vild men super bra

sees // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback