mkt idag

2010-06-03 @ 23:00:21

idag så hände det ganska mkt hehe
vi besteg viksjös högsta bärg som e 67 m högt och det heter himmelmora xD haha
sen så hade vi id och spela brännboll och vi vann med 47-30 eller nått sont
sen hade vi piknick och eller fika då xD hehe och sluta tidigare
sen när jag kom hem så åkte jag till kalhäl eller hur det nu fan stavas xD hehe och tog livmoderhals canser spruta
och jag mår ganska bra och dos två ska tas om 2 månader sen det sista 6 månader efter den andra xD haha aja och så har jag ritat så att jag har fått ont i handen fan villken jävla kramp asso xD
jag tror jag har feber eller nått jag tittar på ingen serie!!!!!! och jag får panic jag vet inte vad jag ska göra O_O
ANIMEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! hehe var tvungen xD hehe jaja sees ^^ och tog några bilder på himmelmora skitfint blev det XD seees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback