MENDOUKUSAI

2010-03-07 @ 21:11:05

hej hej har inte bloggat så mkt på sistone hehe allvarligt haha jag har kommigt upp till episode 149 på naruto shippuden xD haha och det är bara 150 episoder utsläppta yay haha älskar den serien men allvarligt jag börga nästan gråta när jiraya och itachi dog xD men allvarligt det känns som om att dem inte kan fortsätta serien utan dem hehe men älskar bara den senaste öppningen xD den är så jävla bra den passar ju fett mkt till serien ju hehe
man den senaste endingen är ju så jävla söt haha älskar när dem visar dem som barn xD haha så gulligt hur jiraya knuffar naruto mot sakura och sasuke o orochimaru bara går förbi haha så jävla typiskt dem och tsunade bara typ kom sakura xD haha så¨jävla gulligt och juste vad har jag gjort i veckan då haha i måndags så red jag haha jim var kronglig så han vägrade gå ned till det ''FARLIGA'' hörnet xD haha så han försökte slänga av mig flera gånger haha men det kommer alldrig hända haha han har redan försökt typ 8 gr nu xD hehe aja sen på tisdan var jag med mich, victor och victors friend xD haha mich köpte lite saker och åt upp halva min glass xD hehe och sen så satt vi i riddarparken och flummade oss medans vi sjöng till naruto låtar xD haha jaoop och det var det vi typ gjorde sen gick jag hem när mich skulle hämta sin bror haha och juste jag skulle träna hela veckan HEHE(blev inte av) jag tittade för mkt på naruto så det gick inte att sluta xD haha aja men sen så jobbade jag idag hehe och juste jag vill ju ha mitt hår blont så jag ska vänta tills sommaren så ska jag se om mitt hår kommer må bättre hehe det mår inte så bra det är ganska slitet xD haha och min blond/brun/svarta hårfärg håller på att komma ut så det ser ut som om mitt hår är grått xD haha cp va hehe aja jag har änteligen bestämt mig för att se på code geass r1 haha jag såg ju på r2 i sommras hehe så håller på att titta på r1:an xD jag älskar det haha värsta blandningen imällan death note och full metal panic haha asso typ en serie som handlar att göra världen men dem har också jätte super robbotar som människor sitter i xD haha aja nu kommer några videos haha SUPER xD

(över skrifft betyder bother to do, tiresome shikamaru säger det offta)


opening 6 ifrån naruto shippuden SÅ JÄVLA SORLIGT xD (man förstån när man har sett serien xD)


här är op 12 naruto shippuden ;P love it men ljudet går lite effter (synd) aja

haha victor gör bakotvålt mich filma och felix(som jag tror han heter :S) står på sidag och jag messar på venster sidan xD

det här är slutet av code geass r2=season 2 älskar det gråter som fan :'(

resention:

Code Geass: Hangyaku No Lelouch Episodes

Code Geass: Hangyaku no Lelouch

Series Information

Title:Code Geass: Hangyaku no Lelouch

Type:TV Series, 25 episodes

Year:Oct 6, 2006 to Jul 21, 2007

Genre:Action, Bishounen, Drama, Mecha, Psychological, Science Fiction, Seinen, Supernatural

Status:Complete

Summary

The Empire of Britannia has invaded Japan using giant robot weapons called Knightmare Frames. Japan is now referred to as Area 11, and its people the 11's. A Britannian who was living in Japan at the time, Lelouch, vowed to his Japanese friend Suzaku that he'd destroy Britannia. Years later, Lelouch is in high school, but regularly skips out of school to go play chess and gamble on himself. One day, he stumbles on terrorists 11's who've stolen a military secret and is caught by a member of the Britannian task force sent after them, who is Suzaku. As the rest of the squad arrives, Suzaku is shot for disobeying orders, while the military secret, a young girl, gives Lelouch the power of Geass, which makes anyone obey any order. While Suzaku is secretly made the pilot of Britannia's brand new prototype Knightmare, Lancelot, Lelouch becomes the masked Zero to lead the rebellion to destroy Britannia once and for all.

sees NEE LELOUCH ;P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback