POURQUOI!!

2010-03-09 @ 23:05:38

xD hej hej hehe överskriften är det franska ordet för varför xD haha jag skrev det för att jag inte kommer ihåg the fucking ordet xD haha cp vaaa aja men jag gjorde inte klar designen xD haha det suger men det var för att det var DH idag och jag har ju prov och redovisning imrn xD haha lite mkt för en 7:a xD haha aja men igår så hoppa jag jim igår han var färsta ängeln haha det är ju typ bara jag som får hoppa och rida han i vår grupp för att han litar på mig och så haha älskar han men dem tänker sälja han :'( det gör mig ledsen men allvarligt haha han är ju bättre en gp ju (omg sa jag nyss att jim är min favvo O.O haha sol klart han är) haha men jaa idag var det ju en normal tisdag ^^ jag vakna och så kom nästan försent till morgonlektionen haha typ 1 min ifrån haha aja sen så gjorde vi lite saker stack hem till mig på 95 min rasten xD haha och så haha jag har ju tränat lite aja men ska sluta och se på code geass haha jag såg klart serien igår så börgar på r2 nu haha effter som jag fattar lite mer nu men man kan ju se på r2 innan r1 man fattar ju lite iaf xD men rekommenderar den till alla som gillar sånna serier för att göra allt till rätta i världen igen sånna serier är ju bra xD haha så sees så länge JANE!!

här är en bild från idag haha gillar den xD i look up to you as a friend( stavning?) haha aja sees
(srry för den sugiga kameran men asso det är ju från min sugiga gammla mobil ju)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback