TRÖTT xD

2010-03-15 @ 23:22:40

tjoo haha i fredags så gick provet sådär xD haha jag känner mig inte nöjd xD men på lördan så bestämde AKATSUKI gruppen att vi skulle se på bio xD haha så vi gick och såg den i söndags haha jag ba yay den var skit bra alla bara KÖTTBULLAR xD (vi såg det regnar köttbullar xD) haha jupp men jag orkar ju alldrig skriva xD haha men idag så var jag ju i skolan och hade skit tråkigt xD vi har nya plattser så jag har typ ingen att prata med -.- jag bara T^T jag känner mig ALONE (stavning?) haha men jaja det är ju skola så vad ska man göra åt fucking saken xD haha aja men ska försöka sänka mitt anime tittade mkt haha har redan börjat xD haha jag vet ju endå inte vad jag ska glo på och så tittar jag på det för mkt så jag hinner inge göra läxor xD haha ska såva nu xD så TJOLAHOPP SÅ HOPPAR VI I SÄNGEN SOM PIPPI LÅNGSTRUMP(hahaha xD det var cp sakt)
(xD haha jag ska inta se på anime innan jag ska såva undra hur det kommer gå jag kommer ligga vaken hela natten xD men sees)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback