i helgen ^^

2010-05-31 @ 15:14:57

när jag kom hem i fredags så satt jag famför datorn i någon timme sen så ringde clara och då cyckla jag ned till ica och så köpte vi lite grejjor. sen så cyckla vi hem till henne och spela tv-spel i en halvtimme och så skulle jag ju hem och hon bor ju liksom skit långt bort så jag cycklade och så började det att spöregna xD så jag blev dyngsur och så fick jag ta en lång duch fan vad skönt haha men sen så titta jag runt på lite serier som vanligt men nästa dag så slappade jag ut hela dan och gjorde lite matte och så men på söndan eller snarare idag så vakna jag halv sju sen så såv jag eller hehe dagdrömde med ögonen öppna xD hehe till kl: tio sen så gick jag upp och klädde på mig lite slökläder och sminka en slö sminkning och satte mig vid datorn jag fråga sendan om tou-san kunde måla mina naglar och så gjorde han det och då städa jag rummet snabbt och fixa lite sen packa jag lite grejjor och så hehe jag syckla runt lite i kvarteret för att fördtiva tiden men mötte sedan clara och mich kl: två vid viksjöledens korsning vi cycklade till baset och hade picknik där med sötsaker och onödiga kalori mat xD hehe vi hade skit kul haha älskade det vi borde göra om detta nån annan gång xD men jaja vi åkte sedan hem fem och jag var ju hemma halv sex och så åt jag och titta på mer manga xD ska nog börja om på death note den e ju så bra xD hehe aja ska såva nu så sees ^^

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback