Kungsträdgården ^^

2010-05-14 @ 23:09:33

xD orka inte skriva igår effter som att jag jobba på några saker och gjorde annat men nu ska jag berätta
igår så åkte jag och mamma och pappa (wow jag åkte med dem hehe brukar typ alldrig vela åka med familjen nån stans xD) in till stan för att titta på alla sakura träden i kungsträdgården det var jätte fint där och jag såg masoor av turister haha det var så kul nån fransk man försökte säga kungsträdgården och han ba kongbärdorgen hahaha så jävla kul men asså det barra krylla av asiater jag blev ju fan livrädd jag ba wow är jag den ända som ser skilnad på vad det e för asiater xD (turisterna va: koreaner, japaner, chineser, fransmän, britter, ryssare m.m.) haha sen så gick vi och tog en fika xD men vi såg alla hästar haha och jag ba JAG VILL KLAPPA xD haha vi stod och glodde när dem träna till bröloppet och det såg skit skojj ut här kommer några bilder med min sugiga kamera haha


Massa SAKURA och juste vårat träd har också slagit ut typ 4 blommor eller något men den är ju ung så det e bara att vänta tills den växer upp hehe


En utav hästen som red längst fram haha ville visa den svarta också men alla ba klappa den hela tiden så jag passade på att visa en fux med en sne strimla han var ju så SÖÖÖÖÖÖÖÖT jag tror att han är korsad med nån slags arab eller nått men fullblod måste han va eller han kanske var för stor för det haha men skit it söt var den iaf aja sees ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emme

hur kan du allt om hästar nu?

2010-06-25 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback