mkt ><

2010-05-15 @ 10:49:13

hehe snart så ska jag gå och fixa mig till att möta AKATSUKI haha det var länge sen jag var med dem haha och tror det eller ej men jag har kommigt till typ 152 serier haha men jag ser ju på typ 5 st sammtidigt xD haha vågar inte se klart på saiunkoku monogatari haha den är så bra så att jag undviker den haha men min sminkning kommer nog att bli den vanliga öppna aishan ögon xD och jag har börjat lyssna på gazette mycket mera haha måste ju pausa lite ifrån anime kan ju inte glo för mkt haha hittat typ några nya låtar också asso dem är ju så bra och jag köpte ju en klänning på gina alla köp inte den ^^ haha vill inte ha en likadan 

fast min var i ljus råsa  men den fanns inte som bild :'( men aja KÖP INTE!!!! SEES 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback