SPÖREGN

2010-05-23 @ 23:37:23

haha vi åkte 11 och leta karpen på stället som våran granne äger och då hitta vi lilla moon ^^ men vi behövde inte betala xD fett snält men jaja sen så skulle jag fixa fisken men JAG FICK INTE UPP PÅSEN!!!!! haha så jag klippte upp den och shoffa ned den i en hink x'D och så fick den vara där i hehe i 20 min för att den måste vänja sig med det nya vattnet och det spöregna och som tur så satte jag ett parraply över och så lyssna jag på sågra bra låtar haha och sen så släppte jag ner den xD men sen så städade vi huset och så jag gjorde matten då men fatta inte ett skit så sket sedan i det xD och effter maten så gick jag och tog en promenad mitt lilla ok-varv men sen så kom jag hem och då kom sedan farmor och farfar till oss och vi fika sen åkte dem hem och det var min dag ^^
och nu kommer lite bilder på moon och från fredags-idag HAHA och mina tre nya braiga låtar ^^

men först hur vädret serut

jag cyklar på min mums cyckel xD med mina cp-fötter haha

våra fiskar igår ^^

moon idag >< fortfande grummligt i vattnet


två bilder på moon och hans söta karp-face ^^vet att de en dålig kamera men skit i det xD

in tha fucking red HINK!!!!!

ute på promenad och e vid viksjöleden ^^


grafitti bilder vid fastebol haha och mina snygga reebock ^^

i årdning
gazettE-crucify sorrow
gazettE-REGRET
gazettE-Damashi/Mayakashi

haha sees och det blev ett långt inlägg ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback