Wolf's Rain

2010-05-25 @ 23:34:56

det var ganska lenge sen jag såg wolf's rain den e ju skit bra eller snarare skit tråkig men intressant och skit bra gjord ^^ haha men det har regnat idag och henna, dorsa och jag gick hem till mig idag och så haha och mamma's syrra var här idag ^^ och så var det fortfarande grummligt i vattnet så vi kasta i lite fisk mat men det hende inget så vi tömde nästan hela dammen och vi fånga två st fiskar det var white fang och kohaku och vi såg golden och jag tror att jag såg en skymt av moon eller fläcken xD hehe men jaja vi släppte ned dem båda sen och fylle på vatten men igår så gjorde jag inte så mkt vi var på frilifsdag och jag var med clara och mich men sen så red jag och fick sven-e fan asso fick inte stopp på han O.O GALEN!!! jaja men och det var typ det ^^ och juste såg på lite wolfs rain och så DEN ÄGER FORTFARANDE!!! haha hittat en till serie och är nästan klar med aishiteiru ze baiby xD haha den e rätt så bra haha jaja men sees ska nog såva nu ^^

MER WOLF'S RAIN SNART ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback