5 veckor sedan!

2010-09-20 @ 15:03:57

hej hej nu har det gått 5 veckor och nu har jag sammlat ihop orket att skriva igen det har hänt mycket så nu kommer några inlägg på dem här 5 veckorna och tunisien och veckan med clara kommer ta lång tid att skriva om så de hoppar jag över kanske skriver om det nån annan gång ^^ jupp men e sjuk idag så har tid att skriva. jag som inte ville vara sjuk den här terminen. men aja hoppas jag blir frisk.

tackar stort till clara att hon visa your beautiful för mig för annars så skulle jag alldrig ha haft börjat att titta på koreanska draman och bli intreserad av korea ^^.
 och nu kommer alla draman jag har sett inder den här tiden ^^ alla e koreanska utom en ><

GTO (japansk)

Witch Yoo Hee

Coffe Prince

Tempted Again

3 Dads 1 Mom

Rainbow Romance

100 days whit mr arrogant

och det var alla och alla var bra men jag såg bara klart GTO för vissa hittade jag inte ena episoden eller så hände det ngt jätte cp så orkade jag inte se klart den eller ngt sånt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback