MKT ANIME!!

2010-09-20 @ 15:14:37

haha nu kommer det mycket grejjor som jag har tittat på ^^

Anime serier som jag har sett under sommaren:

NYA SERIER:

Claymore
Moribito
yuuni kokuki (12 kingdoms)
K-ON 2
Maid-sama
Hakuouki
Skip beat
Primo passo
Shining tearsXwind
Kuro kami
True tears
Shuffle! M (inte sett klart)
The girl who leapt trough time (stavning?)
Gundam 00
Mayou neko

SETT OM PÅ:

code geass R2 och R1
Yamato nadeshiko
Junjou romantica
Kenichi
FMA movie

SETT KLART:

FMA Brotherhood
Saiunkoki Monogatari 2
KissXsiss
Gravitation
Final Approw...
Onari-sama
Aishiteiru ze baby
Ninomija-kun
Himawari!!
Amaenaideyo!!

MÅSTE SE KLART:

Jag har 33 animes som jag inte har sett klart så nu blir det ingen ny serie förens jag har sett klart dethär!

PPGZ (omöjlig att hitta)
Love hina
Lucky star
rosaro+vampire
07-gohst
trinty blood
slayers
rekka no honoo
gakuen heaven
loveless
deamonbane
Amaenaideyo!!
elementar gerad
mutsu enemei
buso renkin
zero no tsukama
yu-gi-oh! 5D
Shugo cara party
kemeko deluxe
samurai deaper kyo
kampfter
kiba
naruto ova
naruto movies
ookami to...
hitohira
onegai teacher
vandread
Pokemon
urusei yatsura (omöjlig att hitta)
nabari no oh
shounen onmyouji
Shuffle! M

Sett under 5 veckor:

Gundam 00 season 2
Amaenaideyo! KATSU!!
Lucky star (ova)
love hina
lucky star
slayers
amaenaideyo!
shugo cara party
kemeko deluxe

Serier som har slutat:

HOTD
Hakuouki
maid-sama (slutar på torsdag)
k-on!! (slutar om en vecka)


det var allt jag har sett på och sånt ^^ ämnet Anime är klart.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hakaru Jao

WOW!

Thanx för inspiationen! Cuul Blogg, Love it :3

*flåsflås

2010-11-10 @ 18:58:30

Postat av: hh

menar du inte mayoi neko overrun när du skriver mayou neko? lol

2011-04-03 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback